Categories
維修水喉 通沙井 通渠 通渠服務 高壓通渠

香港仔通渠廁所裝修,這些細節要做好,後期入住清潔衛生冇煩惱

香港仔通渠廁所裝修,這些細節要做好,後期入住清潔衛生冇煩惱

將軍澳通渠公司香港仔通渠

香港仔通渠屋企裝修總係會劃重點香港仔通渠98159809,廚房和廁所就係重中之重嘅地方。廁所喺裝修設計嘅時候香港仔通渠98159809,有得好多嘅地方係值得注意嘅,今天就嚟說說這些地方,做一個有得顏值和實用功能嘅廁所,也冇咩大唔咗嘅。

廁所裡面比較小嘅,得考慮把洗漱區外置,香港仔通渠咁得釋放廁所內部嘅空間,還能實現乾濕分離,即便係多人同時使用廁所也能滿足。洗漱區嘅臺盆為咗「偷懶」少打掃,還係選用臺下盆會更舒服,冇有得廁所死角嘅日子,就唔需要特地花時間打掃咗。水喉用抽拉式嘅,咁只洗頭唔洗澡也能輕鬆實現,還唔用擔心腦袋撞到龍頭。

廁所選擇牆排嘅話,下水管就唔需要落地咗,咁洗漱臺和馬桶下端就冇有得廁所死角咗,拖把得直接橫衝直撞嘅打掃咗。收納空間需要有得,除咗一個封閉嘅收納空間,也得增加啲開放式收納空間,釋放整個洗漱臺嘅佢面空間。洗漱臺嘅鏡前燈和化妝鏡一定要嘅,唔管係化妝卸妝還係刮鬍子,都能睇得更清楚。

智能馬桶嘅好處就唔說咗,反正用過咗才知道咩係廁所嘅快樂,至少冬天再也唔會凍屁屁咗。馬桶旁嘅插座一定要提前留好,後期念再弄就唔行咗,再弄個接線板也太搞笑咗。馬桶區如果地方太小嘅話,得用無水箱嘅馬桶,最小嘅長度也就50釐米左右,得有得效地節省空間。馬桶旁一定要安裝馬桶噴槍,呢個和你安裝咩馬桶冇有得咩關係,有得呢個嘢喺,洗馬桶洗地面太輕鬆咗,啲犄角旮旯都能衝乾淨。

廁所嘅瓷磚要用防滑嘅,香港仔通渠

有得下水管道嘅地方,香港仔通渠條件允許嘅得做壁龕。這些就能解決淋浴區嘅洗浴用品收納問題,就唔需要安裝嗰些收納小五金咗。淋浴區嘅地漏要用U型深水封地漏,咁排水快還防臭。

香港仔通渠
香港仔通渠

廁所絕啱要有得暖風機和電熱毛巾杆,暖風機唔用擔心爆裂和燙傷嘅問題,香港仔通渠電熱毛巾杆喺冬天也能著上暖乎乎嘅底衫。還得根據自家嘅實際情況增減,有得老人嘅還得增加淋浴凳和安全扶手,坐著淋浴會讓老人更安全。

將軍澳通渠公司香港仔通渠

通渠服務中心98159809
香港十八區緊急通渠98159809
香港十八區渠務工程公司免費通渠服務咨詢電話90619414