Categories
專業通渠方法 維修水喉 通沙井 通渠服務 防水工程 高壓通渠

通渠水邊只好頭髮真嘅唔堵下水管嗎

通渠水邊只好

通渠水邊只好頭髮真嘅唔堵下水管嗎

通渠服務地區通渠公司通渠水邊只好好多同志認為如果讓頭髮進入下水管通渠水邊只好98159809,會喺幾個禮拜內堵住下水道通渠水邊只好,但並冇有得畀出原因解釋和造成呢個結果嘅原理性分析。啱此,之前我從原理和事實現象角度出發進行咗分析並喺通渠水邊只好上發布咗,但好多嘅同志還係冇能理解,還處於錯誤嘅認知當中。

今天呢,我換一種方式嚟分析說明,以問答嘅方式嚟闡述,也許得讓同志哋理解,走出誤解。咁得為你嘅生活便利提供2點幫助。

1. 地漏得唔用特意攔住頭髮,再用手去打開蓋甚至取出芯嘅清理;

2. 廁紙得丟入馬桶直接和一起衝走,唔用收集到坐便邊垃圾桶裡,等慢慢幹,慢慢揮發大腸桿菌喺你嘅室內,每幾天還得提著去丟。

言歸正傳,問答如下:

答:唔能。

2. 現喺嘅廁所下水管道裡 有得 頭髮冇有得?

答:有得

3. 頭髮進入管道就如502膠一般粘到管子上,就如石子一般沉喺水管嘅低處唔動咗,跟住水點衝都衝唔走咗?點解?

答:唔係,也唔會,因為要係能粘應該粘喺身上或地上,要係能停應該停喺地上。因為頭髮密度比水小,會飄喺水面和水一起流走,就如樹枝掉河裡會隨水而走一樣。睇下邊視頻幫助你理解。

4. 頭髮係如何進入管道,又如何運動嘅呢?

答:頭髮喺洗頭時係逐漸掉嘅,係喺整個洗頭嘅幾分鐘內基本均勻嘅跌落嘅,即使集中點也就幾十根,跌樓地面後隨水流流動,流到地漏方向去,進入地漏,再進入排水管道,最後進入化糞池,最後停留喺化糞池,頭髮主要成分係胺基酸,跟住就慢慢分解掉咗,下邊視頻幫助你咗解頭髮係點喺地面隨水流動嘅。

5. 現喺嘅廁所管道普遍性嘅堵咗嗎?比如按10年堵一回算,點解?

答:冇有得,如果普遍性嘅因頭髮而堵塞,排水管道從國外開始已運用到樓房建築中已上百年咗,如果普遍性嘅堵,首先外國嘅浴缸下水都應當加上密密嘅網,加咗嗎?冇有得。之前嘅唔講,我國自上世紀90年代後期房地產大發展以嚟嘅,大量嘅房子都20多年咗,如果係咁,砸牆換管、疏通行業將係未嚟朝陽大行業,家家可能正喺或者即將刨掉包管嘅磚拆吊頂,換管咗,但事實並非如此。

6. 下水管道有得堵塞嘅嗎?

答:有得

7. 都咩嘢堵塞管道嘅,點解會堵塞,有得頭髮嗎?頭髮係根源嗎?點解?

答:有得,哽還有得別嘅,當疏通師傅用鋼絲絞動時,只有得頭髮能纏到鋼絲上,被絞起嚟,大家只能睇到頭髮,其它嘢隨水流走咗,人哋只能睇到咗頭髮,所以就認為頭髮係堵塞嘅根源,其實頭髮係被迫參與其中咗,被睇到咗而已。就如二戰戰鬥機翅膀都係彈孔,剛開始人哋以為翅膀應該加強,實際係錯誤嘅一樣。下水堵塞嘅家庭,好多時候通渠服務一次係解決唔咗嘅,經常有得通一次好一段時間,又堵上咗,還得通,點解,根源唔係頭髮,你念又唔係佢一家才下頭髮,肯定有得佢家與別人家有得下頭髮以外嘅唔同嘅原因,呢個原因就係根源。得肯定頭髮一定唔係呢個原因,否者家家都會如此,但事實並非如此。

8.堵塞嘅管道裡有得頭髮,嗰麼頭髮就係堵塞管道嘅根源嗎?點解?

答:唔係,剛才提到頭髮唔會主動粘上和如石子般停下,嗰麼要讓頭髮停下嚟,唔被水帶走,係咩原因,根據我25年從事民建工程技術嘅工作以及超16年分管物業嘅經驗。使頭髮停留嘅主要原因係雜物,較大較硬嘅雜物和油,呢個,我分廁所排水管和廚房排水管嚟分別說明,因為管道內流動嘅廢水唔同和衛生問題,施工規範係唔允許這兩個管混用嘅,廁所和廚房排水管喺樓內係獨立嘅。

首先嚟分折說明廁所嘅排水管嘅情況,廁所下水管堵塞,原因如下:

廁所排水管嘅堵塞位置,主要有得:地漏口、洗手盆口和浴缸下水口處,原因係這些地方嘅結構會鉤掛頭髮,打個比喻可能比較好理解些,呢個結構就象猴子撈月裡嘅樹技,就像晾衣服嘅晾衣杆。…………這種堵係普遍而經常發生嘅

②廁所排水管道裡進咗異物,比如:水泥塊、施工工具、礦泉水瓶、一次性筷子等,這些異物係廁所下水管堵嘅根源。係多次疏通,但又捅唔下去撈唔上嚟,通一次,通一段時間,再堵再通嘅根源。…………這種堵係小概率事件,有得咗這些原因,管道必堵,只係時間問題,但發生時一般會喺各家支管彎頭和地下室水平管等彎頭處,主立管堵嘅概率機乎為零。

再嚟分析廚房管道

①廚房洗菜盆下管道堵,大摡率事件,原因係油粘喺管壁上,一層一層又一層,一日復一日,必堵。天天做飯,唔多用洗潔精嘅家庭會頻繁些。

② 廚房主立管由於流速大,處喺室內,管道溫度唔會太低,咁油好難粘上,堵嘅概率幾乎為零。

③ 廚房主管喺地下室水平段嘅堵,屬於大概率事件,喺北方嘅高層,特別係水平段較長嘅廚房管每1~2年幾乎必堵。因為水管溫度低,可到零下。油一定粘上,日復一日,一層復一層嘅粘,你識嘅,必堵。

9. 嗰按前邊嘅問答,地漏都設呢個攔發網做乜咦?點解要設?

答:要回答呢個問題,你還能理解我講嘅,你需要咗初步嘅咗解各種地漏結構才行,可搵度娘咗解下,也可睇我下邊嘅圖,按現代地漏出現嘅時間順序。

早期嘅有得:鑄鐵地漏、PVC地漏、淺水封(甕罩式,泡菜罈子)式地漏—冇有得設置攔發網

目前主要嘅:翻板芯式、深水封芯、T型芯式、懸磁浮芯式—-設置咗攔發網

10. 早期嘅現代地漏唔設攔發網,點解?

幾千年排水管嘅經驗(可去睇我關於排水管和地漏發展史嘅通渠水邊只好文章有得詳細介紹)頭髮唔會堵塞下水道,所以頭髮一開始就唔係要設置成唔能進下水道嘅嘢,所以唔設呢個專門嘅攔發網。

11. 點解現喺嘅地漏要設專門嘅攔發網,點解?

因為係防臭效果嘅需要,因為防臭芯怕頭髮,如果頭髮進入防臭芯,頭髮尾巴就如如猴子尾巴一樣夾喺防臭芯嘅開閉門縫中,門關唔嚴,就臭嘛,所以就唔允許頭髮進入地漏,唔進入地漏,就只能念辦法把頭髮攔住。

以上講解唔知道能唔能解決您嘅疑慮?

CZ0001 「換蓋換芯—改造款,唔動底座,自己動手,方便快捷」

點擊連結直接打

開點擊連結直接打開

2022年8月7日

今天有得通渠佬去到淘店裡,跟住問咗一個問題:”我係喺通渠水邊只好上睇到嘅連結,但係發現銷量點咁低咦″

我係這回復嘅(原文直接複製)

你好!首先感謝你能仔細睇完我嘅文章,基本認同我哋產品嘅功能設計及其能夠畀用戶帶嚟嘅便利,才進到我哋店。

啱於你提嘅呢個問題,估計係咁嘅原因:

① 淘寶店我哋冇有得做任何推廣,喺開店之初嘅2021年也委託過唔只一家嘅運營公司做過,特別唔理念,所以就唔再委託這些專業嘅機構去運營咗。主要原因係,當自己喺這方面係小白,全權委託佢人去運營,機乎唔可能能搞好,真能搞好,佢自己就搞咗何必幫你。

②另外,我哋目前嘅銷售渠道主要再線下,通過傳統代理經銷嘅方式喺進行。主要精力喺這邊,線上店,就我自己喺當客戶,客戶幾乎冚嚟自我喺通渠水邊只好裡文章嘅閱讀者,連接也係最近兩周才加到文章裡嘅。

③目前唔做大投入嘅宣傳,主要基於,我哋嘅產品功能係顛覆傳統嘅觀念”頭髮會堵下水管道″。從目前嚟睇,佔大多數嘅人,係堅持呢個觀點嘅。雖然我哋知道呢個歡點係錯誤嘅,但要糾正過嚟,短時間內實現唔咗,所以做為咁一個小通渠公司,只能先咁堅持希望這些小比率嘅能夠勇於嘗試新事物嘅人先用上,人哋擔心嘅嗰個後果,一月冇現,三個月冇出現,一年冇出現,三年冇出現,慢慢人哋就接受咗。

④呢個地漏一但功能被普遍接收,就冇傳統功能地漏咩事咗,因為成本又冇增加,我哋又有得專利嘅保護,好象大部分地漏都係我哋嘅,念念這也唔啱,任何行業都唔啱,所以我哋也接受呢個安排,慢慢做,能生存,能慢慢好些,未嚟行業大家都嚟做咁嘅,讓更多嘅人從地漏邋遢賭臭嘅煩惱中解除出嚟,我哋能喺行業中更好啲,也就滿足咗。

再次感謝你,如果你有得裝修需要,得試試,真嘅好,我哋店裡評價都係通渠佬真實發自內心希望更多嘅人得到產品帶嚟嘅便利評嘅。

如果你家舊地漏,通過換蓋換芯,自己兩分鐘就能完成。
通渠服務地區通渠公司通渠水邊只好

通渠服務中心98159809
香港十八區緊急通渠98159809
香港十八區渠務工程公司免費通渠服務咨詢電話90619414