Categories
九龍區通渠 九龍城通渠 利東村通渠 太古通渠 專業通渠方法 新界區通渠 港島區通渠 維修水喉 薄扶林通渠 通沙井 通渠服務 防水工程 高壓通渠

通渠公價廚房、浴室、廁所堵塞點算? 教你4種疏通渠方法,輕鬆搞定

通渠公價廚房、浴室、廁所堵塞點算? 教你4種通渠方法,輕鬆搞定

葵興通渠通渠公司98159809通渠公价可以說通渠公價,幾乎每個人都面臨著廚房、浴室或 廁所堵塞的問題。 當然係畀人感到不爽嘅一件事。 但係通渠公價,在大多數情況下,我哋係造成呢種情況嘅罪魁禍首。 最常見嘅堵塞係由於食物殘留物同其他生活垃圾進入污水,管道上嘅脂肪沉積,或管道設計中嘅缺陷。

但即便冇求助於水管工,你依然可以解決呢個常見嘅問題。 下面係幺哥整理嘅自己可以喺屋企完成嘅4種疏通管道嘅方法、
1、檸檬酸

在一誇脫的沸水中溶解1-2包檸檬酸。 如果你遇到嘅係金屬管,咁你就可以把所得嘅混合物直接倒入排水孔中。 如果管道係由塑料製成嘅,就得令溶液冷卻啲。 酸會溶解污水在牆壁上的沉積物,並在10-20分鐘內清除堵塞物。 如果首次操作嘅效果並無特別好,你可以多次嘗試。
2、皮褸子

皮褸係非常好用嘅一種工具,你可以皮褸嚟疏通廚房嘅水管,梗係前提係佢冇喺廁所 里用過。 將它放在排水管上並用力壓緊。 把水槽裝滿熱水,以便完全覆蓋皮搋子杯。 用把手推幾次,然後迅速將佢举到排水溝上方。 反覆咁重複呢個過程。
3、鹽和蘇打

在廚房裡邊,脂肪是造成阻塞的最為常見的原因之一。 但你容易可以依靠廚房的東西來疏通它。 你需要做的是準備梳打和鹽,並以1:2的比例混合,稀釋到一杯水中,倒入排水管中。 10分钟之後,抹布或柱塞緊嘅幫助下,在管道中產生真空。 然後用熱水沖洗坑渠3分鐘。
4、真空吸塵機

雖然聽起來有點怪異,但是你的確可以嘗試使用真空吸塵機來幫助你。 用濕抹布包裹喺喉上,將佢放喺水槽上並用力按壓。 打開真空吸塵機3-5分鐘,然後用大量的水沖洗坑渠。
為咗防止未來出現嘅堵塞情況,你應該遵循以下建議:

如你所見,在大多數情況下,你都可以自己處理排水堵塞,而不用浪費錢請水管工來你的家中。 當然,如果幾次嘅常識之後,你依然解決唔到呢個問題,就只能尋找專業人士了。
你在家中的時候,是否處理過管道堵塞的問題? 你是否有自己嘅小妙招呢? 在評論中同我哋一齊分享吧!

葵興通渠通渠公司 通渠公价

通渠公价

通渠服務中心98159809
香港十八區緊急通渠98159809
香港十八區渠務工程公司免費通渠服務咨詢電話90619414