Categories
上環通渠 中區通渠 九龍區通渠 九龍城通渠 利東村通渠 太古通渠 專業通渠方法 新界區通渠 水利博客 港島區通渠 灣仔通渠 紅磡通渠 維修水喉 緊急通渠 薄扶林通渠 通沙井 通渠服務 金鐘通渠 防水工程 高壓通渠

通渠佬粉神奇嘅馬桶疏通方法


葵涌通渠通渠公司通渠佬粉昨天家裡 馬桶沖水唔暢通渠佬粉

98159809,自己用手搖疏通器搖咗半日都冇解決。

去物業借咗電動管道疏通器 香港通渠佬粉,拿回家一看是壞的。 嘗試修吓,經過半小時努力。 通渠服務 通渠佬電話 通渠公司 完全修不好,只能放棄。 夜晚瞓覺都唔踏實。

     聯繫了物業水電工上門維修水喉。 水電工來了以後,馬桶沖了水,觀察了一陣子。 然後拿起不少廁紙,揉搓成一團。 將紙團堵到馬桶排水口度。 接下來蓄了一桶水,再把水猛地倒進馬桶裡。 同時馬桶水箱抽水,隨著一陣轟隆隆的響聲。 原來通渠馬桶排水唔畅嘅問題就解決了。

通渠公司 通渠佬 通渠 通渠電話
通渠公司,通渠佬通渠,通渠電話

我在邊上看得目瞪口呆,我的天吶! 呢個真係太神奇了。 一般排水唔畅,都係諗計疏通嘛! 呢個通渠佬水電居然反向操作,仲用廁紙把坑渠堵住了。

結果還真的讓他成功了。 有懂行嘅大神能解釋吓,係乜嘢道理呀? 真是讓人大開眼界。

做完活水電工搵我要3兜,本來係物業人員,可以唔使支付修理費嘅。 後尾想想咁熱嘅日,人哋都唔易。 而且仲畀我第一次見到咁神奇嘅疏通方法。 于是我就爽快咁微信轉賬畀佢啦。

真是三百六十行,行行都有門道。 呢個水電工嘅水平高超。 如果去國外工作,年收入可能要50万了,大家說係咩? 葵涌通渠通渠公司通渠佬粉

通渠服務中心98159809
香港十八區緊急通渠98159809
香港十八區渠務工程公司免費通渠服務咨詢電話90619414