Categories
維修水喉 通沙井 通渠 通渠服務 高壓通渠

香港通渠佬排汙管道堵塞疏通方法有幾種

香港通渠佬排汙管道堵塞疏通方法有幾種

薄扶林通渠通渠公司通渠佬

如果排汙管道出現咗堵塞嘅情況通渠佬98159809,該如何進行疏通通渠佬98159809,相信絕大部分朋友啱於這一方面都係唔太咗解嘅,下面就讓通渠佬嚟為大家簡單嘅介紹一下,希望得畀大家帶嚟一定嘅幫助。

排汙管道堵塞疏通方法

1、得去搵有得經驗嘅通渠公司或者通渠佬過嚟幫忙,佢係有得專業嘅通渠工具嘅,所以肯定得幫助大家解決呢個問題。

2、得自己去購買通渠佬疏通劑,把呢個材料倒進管子,也要倒啲熱水,過一會兒就會發生反應,同時也會腐蝕堵塞物。最後要記得用水衝一下,睇睇有得冇有得疏通好,如果水能夠直接流下去,唔會向外吐泡,嗰就說明疏通到位咗,得放心使用。

3、得準備一根鋼絲,把它伸進管子裡,多攪和幾下,睇睇能唔能把堵著嘅嘢拉出嚟,只要把這些嘢清理乾淨,就得解決呢個問題咗。

通渠佬
98159809

4、得把洗衣粉和醋一起倒進去,跟住再倒啲熱水,這三種物品結合喺一起會產生反應,從而也能夠起到溶解嘅作用,只要把堵住嘅嘢溶解掉,通渠佬就疏通成功咗。

這4種方式都係非常靠譜嘅,大家得結合實際情況進行選擇,如果需要購買管道疏通劑,嗰麼喺購買嘅時候,一定要記得認準大品牌。通渠佬2

使排汙管道嘅注意事項

雖然係排汙管道,但係平時喺使用嘅時候,也唔能咩嘢都向裡面倒,以免會出現堵住嘅情況。大家一定要自己嘅做好垃圾分類工作,咁就得喺最大程度上避免呢個問題咗。

薄扶林通渠通渠公司通渠佬

通渠服務中心98159809
香港十八區緊急通渠98159809
香港十八區渠務工程公司免費通渠服務咨詢電話90619414