Categories
太古通渠 專業通渠方法 快速疏通 西營盤通渠 蹲式馬桶 通沙井 通渠 馬桶安裝 馬桶維修 高壓通渠 龍虎山通渠

24小時上門通渠服務:下水道堵塞疏通嘅最好辦法【高壓通渠】

跑馬地通渠通渠公司通渠上門下水道堵塞係日常生活中好常見得一種問題通渠 上門98159809,下水道疏通一般分為幾種:

專業通渠24小時上門服務下水道堵塞疏通高壓通渠最好辦法!

1、我們日常如果使用時廁所唔小心掉進異物,頭髮或係新安裝管道失誤導致得喉管被淤塞物堵塞通渠 ,專業通渠方法係高壓通渠一般採用管道疏通機直接疏通或係更換管道;

2、有得些下水管道經過一段時間使用後會出現淤塞物,還是容易使得管道內徑變細影響正常下水排放,這種疏通必須採用高壓水清洗管道的通渠方法,清除管道內壁得汙垢擴大下水管道內徑從而疏通下水道。這種情況係廚房下水道最常見嘅。下面我哋概括以下幾種通渠服務中的下水道疏通方法:

1.室內外汙水主管道:

我公司擁有得各種先進疏通設備,得徹底解決各種原因造成嘅底層下水道返水嘅情況,免去您刨地換管成本大嘅煩惱。清洗後嘅效果可達到95%以上。此種設備啱室外管道清淤疏通同樣適用,效果好。

2. 疏通馬桶:

專業疏通各種型號(抹布、塑料)各種腍硬物質所造成嘅堵塞,專業拆裝馬桶

3. 疏通墫坑、除垢:

因為墫坑年成久咗,管道彎頭產生咗一層厚厚嘅尿鹼,由100MM慢慢嘅變成50M甚至10MM甚至還會堵死,所以造成墫坑下水慢、易堵,本公司引進咗2臺最先進設備,用最佳技術和方案、得徹底疏通各種情況所造成嘅堵塞。

4. 疏通地漏、菜池:

專業疏通各種v型、S型拐彎嘅地漏,(因為裝修掉進水泥、沙子或頭 發等雜物所造成嘅堵塞。)

5. 疏通屙尿池、面盆:

專業疏通各種屙尿池及面盆,包括(V型、S型)等嘅管道。

6. 疏通浴缸、淋浴房:

浴缸、淋浴房嘅排水管一般都係由毛髮堵塞或安裝時掉進異物造成。安裝時最好喺側面安裝檢修口,方便日後疏通維修。

通渠 上門跑馬地通渠通渠公司通渠 24小時上門

通渠服務中心98159809
香港十八區緊急通渠98159809
香港十八區渠務工程公司免費通渠服務咨詢電話90619414