Categories
九龍區通渠 九龍城通渠 利東村通渠 太古通渠 專業通渠方法 新界區通渠 港島區通渠 維修水喉 薄扶林通渠 通沙井 通渠服務 防水工程 高壓通渠

壁掛式馬桶如何安裝嘅呢?

壁掛式馬桶都叫做掛厕。 佢係由牆入面嘅水箱同外面嘅坐坑組成嘅。 這樣就比節省了空間98159809,呢種馬桶畀人以一種時尚感,畀我哋嘅洗浴室增添咗高檔嘅氣質,咁你知壁掛式馬桶如何安裝嘅呢?

1.認識壁掛式馬桶嘅安裝支架

整個掛廁將由這個支架來支撐。 支架安裝一定要喺鋪牆砖之前。 在安裝之前,確認安裝嘅位置先,安裝牆上劃出地平線緊,以此作為安裝高度嘅基準綫。

2.壁掛式馬桶支架有兩種類型

壁掛式馬桶支架一般有兩種,一種係”H”形鐵架,一種係”V”形鐵架,在裝法上係有區別嘅。

3.調整及固定壁掛式馬桶

根據裝飾層調節支架高度。 壁掛式馬桶支架調節腳喺冇特別加長嘅情況下,最大只允許調至20cm;水箱支架安裝主要有4个螺絲固定,支架上部2个、撐腳上2个;同時須緊固水箱支架上所有螺絲。 (PS:安裝時須保證水箱支架表面水平、立面垂直。)

4.給壁掛式馬桶水管連接水箱進水

應用室內給水管(硬管)與水箱進水角閥相連。

通渠服務中心98159809
香港十八區緊急通渠98159809
香港十八區渠務工程公司免費通渠服務咨詢電話90619414